ÁSZF (Általános szerződési feltételek)
- Javítás ára: Javítási áraink alapárak, amik a meghibásodott egységek javítására vonatkoznak és netto árak. Egyéb, szakszerűtlen beavatkozás következményeként létrejött hibáknál az alapár eltérő, erre kollégáinktól kérhet árajánlatot.
- Garancia: Minden sikeres javításra minimum 1 év garanciát vállalunk. A bontott cseredarabokra 1 hónapos beszerelési garanciát adunk. Amennyiben hibás az általunk beszerzett alkatrész, akkor ez idő alatt ingyen cseréljük egy másik darabra. Az Ügyfelek által megrendelt bontott cseredarabokat később nem áll módunkban visszavásárolni. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha a feltanítást nem tudták elvégezni vagy kiderül, hogy rossz volt a diagnózis és nem ott volt a hiba.
DSG mechatronika javítása esetén a garancia feltétele, hogy szakszerűen, erre szakosodott szervízben szereljék be az egységet az autóba, amit számlával igazolni is kell.
Opel motorvezérlők javítása után a garancia feltétele gyári alkatrészek (trafó és gyertya) használata az autóban. Utángyártott alkatrészek beszerelése automatikusan a garancia elvesztésével jár.
Ha az egységet kinyitják, belejavítanak, az azonnali garanciavesztéssel jár! - Információ kezelés: Az egységek javításánál a melléjük csomagolt információk alapján járunk el, így előzetesen, több nappal vagy héttel ezelőtt elhangzott információkat sajnos nem tudunk figyelembe venni.
- Sürgős esetek: Amennyiben sürgős intézkedésről, határidőről van szó (forgalmi lejárta, utazás stb.) kérjük, hogy a határidő lejárta előtt minimum két héttel keressen minket.
- Autók tárolása: Ha Ügyfeleink autót hagynak nálunk javításra, azok tárolására csak az utcán van lehetőség, telephelyünkön nem. Ez idő alatt az autóért sem sérülés, sem pedig lopás esetén nem tudunk felelősséget vállalni, azt ugyanis a kötelező felelősségbiztosításunk nem fedezi.
- Telephelyünkön mindennemű kamera- és hangfelvétel tilos! Ha javításra érkezik hozzánk az autó, a dashcam vagy bármi kép- és hangrögzítő kikapcsolt állapotban kell, hogy legyen. Amennyiben nincs kikapcsolva, kollégánk beérkezéskor azt kikapcsolja. Ha autóját nálunk hagyja, ezt a tényt elfogadottnak tekintjük.
- Téves diagnózis: Amennyiben a leadott elektronika előzőleg tévesen volt diagnosztizálva, abban az esetben az Ügyfél pénzvisszatérítésre nem jogosult.
- Átvizsgálás: Az általunk végzett átvizsgálás során a kollégáink által megállapított diagnózist Ügyfeleink elfogadják. Ellenkező esetben előre kell jelezzék, hogy közjegyző felügyelete mellett dokumentáljuk a munkafolyamatot. Amennyiben ezt nem jelzik előre, úgy kollégáink diagnózisát el kell fogadniuk.
- Eredeti állapot helyreállítása: Sok esetben nincs lehetőség a javítás, illetve a bevizsgálás előtti állapot helyreállítására, ezt Ügyfeleinknek figyelembe kell venniük.
- Garanciális javítás, költségtérítés: Garanciális javítás esetén a ki-, és visszaszerelés, illetve minden egyéb költség (benzin, bérautó, autószállító tréler) a megrendelőt terheli, ilyen jellegű költségtérítést cégünk nem vállal. A hozzánk tévesen, garanciális javításra leadott egységek esetén átvizsgálási munkadíjat számolunk fel. Eddigi tapasztalataink alapján a garanciálisnak vélt egységek legnagyobb része utángyártott gyertyák, trafók, egr szelepek miatt produkálnak hibát. A ”garanciális” egységek 90%-a emiatt kerül vissza hozzánk. Benzin, bérautó vagy autószállító tréler költségtérítését nem vállaljuk, amennyiben rosszul megállapított diagnózissal kerül hozzánk az autó vagy alkatrész.
- Pénzvisszafizetés: Amennyiben a megrendelő a javított egységet átvette és kifizette, és az a beszerelés után sem tökéletes, esetleg működésképtelen, úgy a megrendelő 100%-os pénzvisszafizetésre jogosult, de csak abban az esetben, ha a hibásan megjavított egységet szervizünkben leadja (- ez nem határidőhöz kötött). Ha a megrendelő nem kívánja leadni a hibás egységet, úgy a pénzvisszatérítésre sem jogosult.
A százszázalékos automatikus pénzvisszatérítés feltételei:
- Amennyiben a javítás után az ügyfél bármilyen okból nem elégedett a végeredménnyel, 100%-ban visszatérítjük a javítás árát, ha az egységet nem nyitotta ki és leadja nálunk!
Bármilyen további kérdés merül fel a javítással kapcsolatban vagy nem elégedett a végeredménnyel kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, személyesen vagy írásban és mindenképp segítünk a legjobb és leggyorsabb megoldást megtalálni! Akár a szerelővel is szívesen felvesszük a kapcsolatot, hogy minél előbb megoldjuk a problémát.
Ha az egységet kinyitják, belejavítanak, az azonnali garanciavesztéssel jár!
Az alábbi esetekben egyértelműen elzárkózunk bármilyen jellegű visszatérítéstől és vita esetén automatikusan igazságügyi szakértőt fogunk kirendelni az ügyben aminek a teljes költsége a vevőt terheli:
- „a javítás szerintem nem lett jó, de saját magam megjavítottam az egységet”
- „a javítás szerintem nem lett jó, de elvittem más szervízbe és ott megjavították”
- az egységet kinyitották
- „nem is volt hibája az egységnek, nem is javítottak semmit”
- „mivel nem lett jó a javítás után, vettem egy másik egységet, annak az árát kérem megtéríteni”
- „a garancia már lejárt régen, de igazából már a javítás után sem volt jó, csak nem szóltam”
- Egységek megőrzése: Azokat az egységeket, amelyekért több mint 6 hónapig nem jelentkeznek, illetve az Ügyfél nem kéri elszállításukat, nem áll módunkban megőrizni és leselejtezésre kerülnek – visszaadni, visszakeresni fél év után már nem tudjuk.
- Csomagküldés:
A csomagok elhozatalát megrendeljük és a szállítás költségét fizetjük. Ezekben az esetekben a javítandó egységet a feladó (azaz Ügyfelünk) csomagolja be, így annak felelőssége is őt terheli, hogy megfelelően be legyen csomagolva a sérülések elkerülése érdekében. Felelősséget vállalni mi ezért nem tudunk.
Káresemény esetén minden esetben a feladónak kell eljárni a GLS-nél a kárügyintézéssel kapcsolatban. A csomagokra biztosítást nem kötünk, csak az ügyfél kifejezett kérésére (telefonon vagy adatbekérőn jelezheti igényét).
Ennek megfelelően kártérítést is csak külön megrendelt biztosítás esetén kaphat az ügyfél, amennyiben a vizsgálat során a futárszolgálat hibáját állapítják meg.
A csomagot mindenképpen át kell vizsgálni átvétel után, ha bármilyen sérülést tapasztal, le kell fotózni és kárjegyzőkönyvet kell aláiratni a futárral.
TSZF (Termék specifikus szerződési feltételek)
- Kollégáink csak a már szerelő által diagnosztizált, hibakódokkal együtt kiolvasott motorvezérlő egységeket vállalják javításra. Amennyiben nem biztosak abban, hogy itt a hiba, átvizsgálást sajnos nem áll módunkban vállalni. (Kivételt képez ez alól pl. az Opel HSFI típusú motorvezérlő.)
- Amennyiben látható-mérhető hibát nem találunk, úgy 12.000 Ft+ áfa-s átvizsgálási díj fizetendő minden egységnél. Kivétel ez alól mindazon motorvezérlő típus, ami nem Fiat vagy Opel, ebben az esetben az alapdíj 20.000 Ft. Az alapdíjat a javítás sikerességétől, és egyéb szolgáltatások megrendelésétől függetlenül minden esetben ki kell fizetni, ez a bevizsgálás mindenkori ára.
- Adagoló elektronika javítás esetén az egységet tesztelve adjuk át a folyamat végén. Annak hibája tehát kizárt, kivéve, ha a beszerelés nem szakszerűen, útmutató szerint történik. Egyéb fennmaradó hiba esetén valószínűleg mechanikai probléma állhat a háttérben (pl. P1564 hibakód).
Ügyfeleink a hozzánk leadott egységekkel a fent említett feltételeket elfogadják, annak pontjaival és kitételeivel egyetértenek.