ÁSZF

Az egységek többségét kiszerelve kell eljuttatni telephelyünkre, ez ügyben kérjük, érdeklődjön kollégáinknál! Amennyiben komplett autóval érkeznek, és az általunk javítandó egységen kívül más is hibás az autóban, akkor a hibalámpák ugyanúgy világíthatnak a későbbiekben is.  

Minden sikeres javításra minimum 1 év garanciát vállalunk. A cseredarabok garanciájáról érdeklődjön kollégáinknál!

A hozzánk tévesen, garanciális javításra leadott egységek esetén átvizsgálási munkadíjat számolunk fel. Eddigi tapasztalataink alapján a garanciálisnak vélt egységek legnagyobb része utángyártott gyertyák, trafók, egr szelepek miatt produkálnak hibát. A ”garanciális” egységek 90%-a emiatt kerül vissza hozzánk.

Az egységek javításánál a melléjük csomagolt információk alapján járunk el, így előzetesen, több nappal vagy héttel ezelőtt elhangzott információkat sajnos nem tudunk figyelembe venni.

Amennyiben sürgős intézkedésről, határidőről van szó (forgalmi lejárta, utazás stb.) kérjük, hogy a határidő lejárta előtt minimum két héttel keressen minket.

A részünkre javításra vagy cserére leadott egységről, amennyiben az Ügyfél és/vagy a szerelő megállapította, hogy hibás, ezt kollégáink elfogadják és nem végeznek rajta újbóli bevizsgálást. Abban az esetben, ha kiderül, hogy rossz volt a diagnózis, az Ügyfél pénzvisszatérítésre nem jogosult.

Amennyiben az egység átvizsgálása során látható-mérhető hibát nem találunk, úgy 12.000 Ft-os átvizsgálási díj fizetendő. Kivétel ez alól mindazon motorvezérlő típus, ami nem Fiat vagy Opel, ebben az esetben az alapdíj 20.000 Ft. Az alapdíjat a javítás sikerességétől, és egyéb szolgáltatások megrendelésétől függetlenül minden esetben ki kell fizetni, ez a bevizsgálás mindenkori ára.

Az átvizsgálás során a kollégáink által megállapított diagnózist Ügyfeleink elfogadják. Ellenkező esetben előre kell jelezzék, hogy közjegyző felügyelete mellett dokumentáljuk a munkafolyamatot. Amennyiben ezt nem jelzik előre, úgy kollégáink diagnózisát el kell fogadniuk.

Sok esetben nincs lehetőség a javítás, illetve a bevizsgálás előtti állapot helyreállítására, ezt Ügyfeleinknek figyelembe kell venniük.

Garanciális javítás esetén a ki-, és visszaszerelés, illetve minden egyéb költség (benzin, bérautó, autószállító tréler) a megrendelőt terheli, ilyen jellegű költségtérítést cégünk nem vállal.

Az Ügyfelek által megrendelt bontott cseredarabokat később nem áll módunkban visszavásárolni. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha a feltanítást nem tudták elvégezni vagy kiderül, hogy rossz volt a diagnózis és nem ott volt a hiba. 

Amennyiben a megrendelő a javított egységet átvette és kifizette, és az a beszerelés után sem tökéletes, esetleg működésképtelen, úgy a megrendelő 100%-os pénzvisszafizetésre jogosult, de csak abban az esetben, ha a hibásan megjavított egységet szervizünkben leadja (- ez nem határidőhöz kötött). Ha a megrendelő nem kívánja leadni a hibás egységet, úgy a pénzvisszatérítésre sem jogosult.

Azokat az egységeket, amelyekért több mint 6 hónapig nem jelentkeznek, illetve az Ügyfél nem kéri elszállításukat, nem áll módunkban megőrizni és leselejtezésre kerülnek – visszaadni, visszakeresni fél év után már nem tudjuk.

Ügyfeleink a hozzánk leadott egységekkel a fent említett feltételeket elfogadják, annak pontjaival és kitételeivel egyetértenek.

Share Button