Szállítás Budapestre
- Fő szállítónk: GLS Hungary Kft.
- Szolgáltatás ára: A javítás ára magában foglalja a szállítás költségét, így az további díjszabást nem von maga után.
Szállítás az ország területére (Budapesten kívül)
- Fő szállítónk: GLS Hungary Kft.
- Szolgáltatás ára: A javítás ára magában foglalja a szállítás költségét, így az további díjszabást nem von maga után.
A helyszínen átvett és visszaszállított műszerek javításának menete:
Szerződött partnerünk az Ön által megjelölt helyen felveszi a kiszerelt műszeregységet, majd azt a javítás után visszaszállítja Önhöz. Erről a szolgáltatásról a következőket érdemes tudni:
– a szolgáltatás teljesen ingyenes (beleértve az el- és visszaszállítást is)
– a szolgáltatás az ország egész területén elérhető
– az egységet Önnek kell az autóból kiszerelni, és gondosan becsomagolni.
– a javítás kb. 4 munkanapot vesz igénybe az átadástól egészen az átvételig
– a javítást megrendelheti telefonon vagy e-mailben, a Kapcsolat menüpont alatt.
A folyamat áttekintése
1. Megrendelés:
Adja le megrendelését E-mailben vagy telefonon!
Fontos, hogy a megrendelésben adja meg a következőket:
– Név és telefonszám
– Cím (ahol a szállítmányozó felkapja a műszert)
– E-mail cím
– Az autó típusa, a meghibásodott egység megnevezése, hibakódja vagy hibajelensége
2. Elszállítás:
Szerződött partnerünk telefonon értesíti Önt a műszercsoport elszállításának napjáról. Fontos tudni, hogy a műszercsoport elszállítását partnerünk reggel 8 és délután 5 között végzi, ezért kérjük olyan címet adjon meg, ahol ebben az időintervallumban elérhető (pl. munkahelyi cím).
3. Javítás:
A javítást lehetőség szerint a beérkezés napját követő 2 munkanon belül elvégezzük, így csökkentve a teljes javítási procedúra időtartamát.
4. Visszaszállítás/kifizetés:
A szállító az adatbekérőben megadott címre szállítja vissza a terméket. A kifizetés a javított termék átvételekor történik utánvéttel.